Dagboek

Dag 6 en 7 in Nkoranza, Kintampo en Bolgatanga

Dag 6 startten we met een flink ontbijt bij Hand in Hand gehandicapten centrum. Zoals iedere dag kregen we een heerlijk eitje. Hierna kregen wij een rondleiding door één van de hostes. We werden rondgeleid over het hele terrein, waaronder de weefkamers en de siëstakamer. Onderweg zagen we verscheidene patiënten, iedereen was erg enthousiast, vooral nadat we hen cadeau’s gaven. Na de koffers te hebben gepakt vertrokken we richting de wilde apen! Ook hier kregen we een rondleiding. We kregen pinda’s van de rondleidster en de aapjes pakten het zo uit onze handen, super leuk! Rond het middaguur vertrokken we weer met de bus volgeladen richting het hotel in Kintampo. ‘s Avonds bezochten we de watervallen, er waren verschillende stages waar we lekker klouterden en speelden, vooral aap Max H voelde zich hier op zijn plek; ik citeer ”dit is een speeltuin voor mij”. Daarna aten we kip met rijst. Dinsdagochtend (Dag 7) vertrokken we om 8.00 uur naar Bolgatanga, eerst hebben we op de markt/straat op z’n Ghanees ontbeten, een vers broodje ei! Klaar voor een lange tocht; 7 uur in ons gele busje naar Bolga! Ondertussen maakten we hier en daar nog een korte stop om wat eten te halen, stofjes te kopen om kleren van te laten maken en een wild plasje te doen. Nu zijn we in ons hotel in Bolgatanga aan het eten. Friet met een hamburger. Tot over 2 dagen!!

Deniece & Lies

5 Comments

• Jolanda

Hoi reizigers, Leuk dat we foto's van jullie zien uit Ghana, jullie zien er wel een beetje vermoeid uit, maar volgens mij wel gezellig, samen opgepropt in de gele bus. Maar wat mooi en gaaf wat jullie allemaal zien en bezoeken, ik zou ook wel willen... Veel plezier op jullie verdere reis! Liefs Jolanda

• Ron Hilberink

Hallo Ghana-gangers, Wat lees ik nou allemaal...Broodje met ei, hamburgers met friet..? Hoe zit 't met het eten van sprinkhanen en alle andere ongedierte? Haha....Veel plezier en eet voorzichtig! Gr. Ron H.

• maud

hahahaha ja ik herken max h in het apen verhaal die ging vast uit zijn dak bij de waterval!!! verder gave fotoos mooie boom en rivier super! en ik moest inderdaad ook wel lachen om de hamburger met frieten en broodje eiii met uiiii ik kijk alweer uit naar de volgende fotoos en het volgende verhaaltje errug leuk ga zo door

• Jan Willem en Maaike

Hey meiden en mannen, Volgens mij vermaken jullie je prima....je krijgt nog tijdnood om het mooie Ghana te kunnen ervaren!!! genieten dus!! We hebben een mailtje ontvangen van Patrick en Nicole, Kosa. Ik stuur Caran het nummer van Nicole. Evt. Als een bezoekje aan Kosa niet lukt, Willen ze jullie ontmoeten bij een bezoekje aan cape coast of elmina. Ze waren dol enthousiast een bericht te ontvangen....en zijn heel benieuwd naar Caran. Lieve groet uit Delden

• maud

ohoh we hebben gisteren geloof ik de telefoonboom onderbroken want we waren op bezoek en hadden geen telnr bij ons en Guus had de fam. peters aan de telefoon dus ik heb niet meegekregen wat er gezegd is. sorry daarvoor ik zal hem vandaag nog een keertje aanmanen, maar ik vind wel dat er erg vaak gebeld word hahaha ik dacht eindelijk verlost te zijn van mijn kind ……… grapje…………….. maar er is niets gezegd over verloren kinderen of pech onder weg dus alles is nog steeds goed. dan weet iedereen dat.!!